tar sig lite vart hon vill

ja idag har jessika för första gången varit borta ifrån mig på dagen.. hon följde med sin farmor & pappa till faster i hudik & hälsade på. trodde jag skulle få mkt gjort, men pyttsan. så fort hon gått så börja jag känna mig riktigt febrig, bultande huve & så frös jag & svettades i vartannat. riktigt drygt. & sen var jag orolig hela tiden. att dt skulle hända nånting i trafiken, att hon skulle vägra ta flaskan eller nåt likanande. men dt hade iaf gått jätte bra, hon hade inte vela äte så mkt, men hon hade inte gnällt heller, så hon var väl bara inte hungrig. dom åkte vid 10.45 & kom hem vid ´15-16 nånting, så ni förstår kanske att jag saknade henne något enormt mkt. hon har aldrig varit borta länge från mig på dagen, bara över en promenad med farmor så dt var lite ovant. men man fick ju lite gjort iaf :)
efter att hon kom hem så gjorde jag mat för i samma veva på min stora älsking hem också :) & imorn gör dom helg & slutar antagligen tidigt, =D väldigt skönt tycker jag! & så vitt jag vet har han inga planer för helger heller så kanske blir en riktig myshelg dt här :) kan alltid hoppas iaf.

nyss var jag & moster maria iväg & solade. & jessika var med såklart, sen köpte vi glass av hemglassbilen som vi mötte ;) §& sen nu sitter jag här & väntar på att fredrik ska skjutsa tore & handla, då han kommer ska jag hoppa in i en dusch fort som bara f*n sen ska vi förhoppningsvis åka upp till svärmor om vi hinner & kolla in hennes nya åk. men eftersom fredrik berättade att han lovat att skjutsa han efter att jag lovat svärmor så krockade dt lite. men vi hinner kanske båda :) får hps dt iaf.. nu är jessika hungrig, så ska väl amma henne. men dt blev en uppdatering iaf, måste ju erkänna att jag är stolt över mig själv som orkar/kommer ihåg att uppdatera såhär pass ofta. *applåd för mig själv*.

men måste bara säga dt att dt går väldigt fort fram nu med jessika. efter att hon kunde rulla från mage till rygg & rygg till mage så har dt verkligen gått undan. nu kan hon snurra runt när hon ligger på mage, & så kan hon åla sig fram ganska mkt. snart kryper väl lilltrollet. jaja, nu är dt matdags.

pusspuss
& ha en bra kväll.

efter regn kommer solsken.

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0