tack :)

vill börja med att tacka för tipset jag fick. :) fast dt kan bli jobbigt dom här nätterna eftersom jag är själv om att gå upp, men dt får bli värt dt. jag kommer nog tacka mig själv sen om jag står ut :)

idag kom äntligen snickaren hit & fixade våran balkong dörr. av någon anledning har dt ju inte gott att öppna den så vi har fått hoppat ut genom fönstret om vi ska ut dit :p men nu är dt iaf fixat. synd bara att han gjorde dt 07.30  & att dt var -12 eftersom han hade öppen dörr i typ 10-15 min. :p men vi låg instängda i sovrummet & mös under täcket så länge vi, så vi led inte förän vi öppna sovrumsdörren. sen har dagen knallat på utav sig själv.. fredrik har åkt skoter, från morgon till kväll typ & jag har inte gjort så mkt. inte så mkt nytta iaf. jag gjorde en gryta mitt på dagen så den skulle stå & dra sig till middagstid. (dom säger ju att man egentligen ska låta grytan dra sig till dagen efter, men orkade inte göra mer mat idag så vi åt den). sen kom bror-max (daniel) med ebba & hälsade på :) men bror åkte nästan på en gång, men ebba blev kvar en stund, för senare kom farmor (min mamma) & hämtade henne för hon skulle vara barnvakt :) vi fikade lite & sen for dom. då la jag jessika för middagssovning & la mig själv framför tv'n som den latgris jag är :D efter ett tag kom maria hit & efter ytterligare ett tag kom fredrik, så dt åt vi mat :) sen duschade fredrik & gjorde sig i ordning för han skulle ut på rajtantajtan. ;p men först fick han skjutsa upp mig till affärn så jag fick handla nånting gott att äta, & sen var dt meningen att jag & maria skulle kolla på film här, gökboet, men vi kollade inte spec länge förän hon fick för sig att hon också skulle ut ikv. så nu sitter jag & funderar på om jag ska kolla klart på filmen, eller om jag ska kolla på annat? tyckte inte filmen verkade spec bra, men hade ändå gärna sett den eftersom alla tycks ha gjort dt. jessika somnade inte förän strax efter 22, hon var ovanligt glad & pigg så dt gjorde mig inget alls :)

inga bilder idag, orkar inte sätta in dom. :)

puss

De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut.

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0