julklappar

Nu har jag äntligen tagit kort på julklapparna jessika fick :)
jag har glömt bort några (skäms) & har inte tagit kort på alla kläder hon fick, men dt här är några utav dom iaf. :)

julklapp från;  moster maria
speldosa :) från moster maria.

julklapp från;  svärmor :)
julklapp från;  svärmor
båda benvärmarna har svärmor stickat :)

julklapp från;  mamma (elefanten)  svärmor (patrik, den röda hunden)
elefanten är från mig & den röda hunden/mobilen är från svärmor :)

julklapp från;  mamma :)julklapp från;  mamma :)
både besticken & tallriks setet är från mig :)

julklapp från;  farmor :)
halsband från farmor :)

julklapp från;  moster Maria
sparfris från moster maria :)

julklapp från;  farmor :)
jeansleggins från farmor.

julklapp från;  mormor :)
gosedjur från mormor :)

julklapp från;  mamma :)
abc-anka från mig :)

julklapp från;  gammelmormor & morfar på pappas sida.
från gammelmormor & morfar på pappas sida.


hoppgunga av svärmor :)


klänning från mormor :)

nu har jag glömt jätte många julklappar, men fick med några iaf som sagt.

idag har vi bara städat, som vanligt, & jessika sov ganska länge på lunchen :) nu är fredrik på väg hem & tror dom gjort helg t.o.m =D treeevligttrevligt!
så fort han kommer ska jag börja med pannbiffar & han ska sätta upp en hylla, som vi borde ha gjort för längesen.
& jag börjar tröttna på att inga tavlor/hyllor är på plats, men vi får ju aldrig tapetserat här -.- en aning drygt..

näe, nu ska jag leka lite med busan som tröttnat på att vara själv. :)

pussss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

vad fina bilder, jag älskar speldosan längst upp, vilka härliga färger den hade :P

2010-01-28 @ 13:04:15
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ja sophia, den är fin, men det går varken att stänga av den eller sänka volymen så den är ganska jobbig efter ett tag :p men dt är värt dt så länge den underhåller jessika.

2010-01-28 @ 21:42:08
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

gulligt :)

2010-03-23 @ 22:32:39
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0