fredag & lördag.

Ikväll orkar jag nog inte skriva så mkt, men ska försöka sammanfatta saker & ting lite kort.

fredag; vaknade 9 av att bror kom hit & villa ha frukost, men hade helt glömt att han hade bjudit hit sig själv så jag hade struntat i att gå & handla, så han fick ta med sig eget pålägg ;)
sen umgicks jag med jessika i stort sett hela dan. Låg på golvet med henne & lekte, gick omkring med henne,
låg breve då hon skulle sova m.m, bara för att jag skulle lämna bort henne på kvällen.
vad med skuldkänslor jag får då..
men emot 16 kom maria & jonas hit & vi fixade lite med dt sista av musiken & efter ett tag kom kicki, då började
vi fixa oss. :) kicki sminkade mig eftersom jag suuuuuger på sånt!
men jag var riktigt nöjd, så tack vännen! :)
sen runt 18 kom svärmor & hämtade jessika. fyfan, då kan jag tala om att tårarna var nära.
att man kan må så dåligt fast dt bara gäller en natt :s jag förstår inte.
tids nog åkte vi upp, & där var redan folk då & väntade på att få komma in.
vi som hade tänkt haft dt lugnt i början, äta pizzan vi köpt med & spela lite ölspel, men dt blev inte av.
Då jag just sprättat min första cider & tagit ca 2 klunkar & inte ens hunnit öppnat pizza så är farbror blå där :s
går omkring & lyser med ficklampor runt huset & fjanta sig. herregud, vad löjligt dt var!
dom kom in & prata lite, & sa att dom skulle ha festen under uppsikt & bla bla bla om minderåriga sen for dom.
dt förstörde allt dt där, för då blev ju jag hel spänd att maria & fredrik (som var "ansvariga") skulle få åka på böter
om dt kom minderåriga, så jag ringde runt till dom jag visste skulle komma & sa att dom skulle ta dt lugnt om dom ens
skulle dricka & be dom ringa vidare & säga dt.
men kvällen gick rätt bra trots allt. dom som var minderårige skötte sig skit bra så dt blev inga problem, fast polisen
kom dit runt 2 igen. (dom är så j*vla fjantiga... måste bara få skriva dt en gång till!)
vart typ 3 slagsmål, men inget värre, & nåt bord & nån stol gick sönder, men vad ska man vänta sig då? :p
kl 4 avslutade vi, både jag & fredrik var trött & nöjd då. så då "kastade" vi ut dom som var kvar & for hem.
Vi var två i framsätet, 5 i baksätet & 3 i skuffen. & jag var ensam tjej i bilen, så du kan ju tänka dig hur trångt dt var!
killarna i skuffen kan verkligen inte ha suttit bra eftersom på vägen upp till bobygda satt maria & kicki där & dom
är väldigt små & dom fick knappt plats :p haha.

måste bara tacka för avslutningen på kvällen då i stort sett alla killar strippa! haha.

lördag; vaknde 12 & for på en gång upp till svärmor & "hoppade på" min lillaälskling.
fick lite frukost där, sen var dt dags att lämna jessika igen för att åka upp till bobygda & börja städa.
kan lova att dt kändes som att dt skulle vara omöjligt att få i ordning där, men dt tog faktiskt inte så lång tid då man väl satt igång. men att plocka upp alla burkar & flaskor & muggar m.m, dt tog tiiid & äckligt var dt :p
men efter att ha skurat & sopat scenen, köket, stora hallen & hallen & sen diska & torka rent lite så var dt klart :)
& plocka in stolar & bord som skulle vara under scenen på nåt sätt, dt tog nog längst tid. var skiiiit svårt att packa in
dt rätt så att alla fick plats.
Sen åkte vi iaf ner & då åkte vi & hämtade mitt hjärta på en gång, & hon hade sove hela tiden vi varit borta & städat hon, så hon hade ju inte märkt att vi var borta iaf e.
Sen åkte jag iaf hem med henne & fredrik åkte iväg med tobbe & skulle skjutsa hem någon, men sen åkte han iväg till några kompisar & tog nån öl med dom, men han skulle komma hem nu vid 00 så.
hoppas han gör dt så jag slipper lägga mig själv, dt gillar jag inte :p haha.

skrev väl rätt mkt ändå, men nå nya bilder orkar jag inte lägga upp!
nu ska jag kolla på en film som Linn hade rekomenderat medans jag väntar på fredrik.
sen blir dt sängen rätt snart skulle jag tro.

puss & god natt
& tack för en bra kväll igår!


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0