fjärrkontrollen...

jag kan ju hålla med sophia, är dt bra eller dåligt att dom gjort om här? inte kollat så mkt, men dt lilla jag såg/märkte tyckte jag bara var fulare & konstigare än innan.

& sen till en annan sak, fjärrkontrollen. dt måste väl vara ett problem i alla förhållanden? eller finns dt nån som alltid vill se samma program/filmer? jag brukar inte säga så mkt, för dt här med tv'n tycker jag inte är så underhållande längre. jag får ingen ro att bara sitta & följa ett program. ska dt vara nånting så får dt bli en film, men om jag nu hade brytt mig mer & sagt ifrån, så hade dt nog skapat problem här i lägenheten, för fredrik är ganska petig med vad han ser, & dt han vill se intresserar mig oftast absolut inte!

idag har vi i alla fall haft en riktig städdag, julen är 100% ute & julkartongerna har ääääntligen hittat förrådet. :) riktigt skönt måste jag säga. svärmor var här & hjälpte mig medans fredrik var på jobbet, då fick jag genast massa energi så då gick dt undran :) vi torka ur kylskåpet & alla köksskåpen, jag sorterade bort alla vassa saker ur dom undre skåpen (så inte jessika kan nå dom när hon börjar på att krypa/gå) & så dammsög & skura & så bärde vi ner kartongerna till förrådet & sen tvättade jag :) ja dt var inte mkt att skriva, men dt tog sin tid, & skönt var dt! sen följde vi med fredrik till ljusdal då han kom hem från jobbet & handlade skidglasögon & skoterhuva. :) fan vad dyrt sånt är alltså! :p
& i helgen nån dag ska jag troligtvis följa med fredrik, svärmor, fredriks moster & morbror & mosterns kille ut & åka skoter & grilla korv & sånt där :) låter riktigt mysigt tycker jag, men får se om jag har nån barnvakt :) hörde att jag skulle få köra om jag följde med, & dt lockar ju. ;) hehe.

jessika somnar jättesnällt (oftast) på kvällarna nu, men hon vaknar fortf på natten, först vid 01 & sen vid 05 ca, & då har jag bruka gett henne bröstet så har hon bara somnat om. men hur ska jag kunna avvänja henne dt? jag behöver många tips, för när hon börjar dagis & jag skolan så kommer ingen av oss orka om vi vaknar på nätterna. spec inte lillfisen som ska vara & stoja med andra barn. så ge mig alla tips ni har nu!!

nu blir dt tv & vänta på fredrik, :)

puss

Den som inte hr några barn, vet inte vad äkta kärlek är.


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi bestämde oss för att sluta med mat på natten. Vi satsade stenhårt en helg på att absolut inte ge henne mat 2,3 dagar tog det sen sov hon. :) Men då turades jag och Jimmy om att vara vaken varannan natt. Man får försöka ge napp eller vyssa. Men efter en helg av slit så blev det underbart efter!

2010-01-28 @ 22:24:12
Postat av: Sofie Å

Just det glömde skriva att det var jag som kommenterade!

2010-01-28 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0