saknaden är stor, pappa.

inatt kunde jag verkligen inte somna, först la jag mig & försökte, men efter ett tag gav jag upp
& la mig framför tv'n, sen försökte jag lägga mig igen.. nepp, dt gick inte.
& när jag till sist somna så vakna ju jessika såklart & krävde att jag skulle sitta & "studdsa" i sängen
så att den rör sig. Iaf så somnade jag runt 07 & vaknade när fredrik gick upp 09 för att ta en hel dag
på skotern. då kan man ju tycka att jag kunde ha somnat om, & dt kunde jag ha gjort också,
om inte min kära dotter vakna med ett stooort leende på läpparna. vilket betyder att hon är väldigt pigg.
försökte få ligga & dra mig en stund, men dt gick inge vidare så vi gick upp & gjorde morgon.

Har ju börjat blanda i lite morot i jessikas potatis nu, & dt är ingen höjdare alltså.
bara potatis är inge vidare dt heller, så blev ju bara värre då moroten kom i också. stackarn. :p
& så har hon börjat dricka lite vatten nu, & dt verkar hon tycka är smarrigt!
hon vill ofta ha flaskan, även om dt mesta hamnar utanför så vi får byta kläder hela tiden.
Men dt går i iaf & tur är väl dt :) uttorkad läre hon ju inte bli.

Nu ska jag bada lillgumman, men först ska jag lägga ut bilderna sen hon satt själv vid sin "leksaks-korg".
duktig tjej dt här nämnligen!
sen ska hon sova förhoppningsvis & jag & fredrik ska kolla på en film vi hyrt :)
hoppas på en tidig kväll ikväll, dt kan behövas!

puss



en egen liten stil har hon allt :) sötfian!


dyker ner i sin leksaks-korg. :)


´mycket färger att kolla på :)


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötgumman på bilderna!

Saknar er otroligt.

Längtar tills gudmor får låna henne en dag/natt så mamma Linnèa får sova ut. :))

Älskar er<3

2010-01-05 @ 16:36:06
URL: http://jessiicabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0