19 januari

En slö dag idag. Hade planerat att gå & hälsa på min farmor, men när jag vaknade var jag snuvig. igen ;s. lite drygt att jag aldrig blir riktigt frisk.. :/ jag & jessika gick upp runt 9 & så fick hon som vanligt ligga naken. men dt tycks inte hjälpa, hon är fortf så fruktansvärt röd eftersom hon bajsar hela tiden pga tänderna. igår blödde hon t.o.m på rumpan så nu är dt synd om lilltjejen! jag smörjer in henne hela tiden, efter varje blöjbyte & hon ligger/sitter naken så länge hon vill, men ändå verkar dt bara bli värre :( måste upp & prata med bvc om dt inte ger med sig nu. jag försökte lägga henne kl 12 som vanligt, men då kom jessikas farmor hit på sin lunchrast & villa tjusa lite på henne. :) då vart hon glad & pigg igen. men efter att hon gått tog dt faktiskt inte så lång tid innan hon somnade igen, & hon sover fortf.. hon som bara brukar sova i max 1 timme.. :p har varit dit & känt så att hon verkligen lever, så overkligt är dt. jag vet inte alls vad vi ska hitta på idag, ska ju göra mat till fredrik kommer hem, men fråga är när han gör dt, dom har ju inte direkt ett schema att gå efter, dom jobbar ju så länge dt finns nåt att göra typ..

nu vaknade jessika, :) 

bytte blöja på henne & till min förvåning hade hon inte bajsat. Gav henne lite biffstorganof eller vad dt heta, & dt tycker hon mkt mera om än majs&potatis, kanske förståeligt.. men medans hon åt så bajsade hon & så började hon gnälla, så jag antar att dt svider på lillrumpan. men nu sitter hon här breve mig, mätt & belåten med ny skön blöja & insmörjd rumpa i soffan :) fredrik skrev just att dom skulle åka nu så han är väl hemma om ca 1 timme så jag tänkte börja göra i ordning hemmagjorde pizza som vi ska äta till middag idag :) kanske vi ska åka till norrbo ikv också, dt blev ju aldrig dt förra gången. tror mormor saknar sitt barnbarn, hon har då tjatat om att vi ska komma så jag antar att så är fallet. då kan vi ju åka in på graven också, & tända lite ljus. saknar dig pappa <3 tiden går, men saknden försvinner aldrig.

näe, dags att göra i ordning maten nu innan jessika blir alltför less, hon börjar på att klaga nu så dt blir till att skynda sig!

puss
ha en bra kväll.


uppdatering 20 januari..

vi åkte till mamma kl 19, kom iväg senare än planerat men fredrik villa dra sig först ;p men fick upp upp han till sist & så for vi. :) vi skulle ju ta med "ingredienser" så vi kunde göra toast & sallad, men dt glömde vi ju förstås, så mor fick stå för fikat även denna gång :p visade mamma & uno några klipp med jägaren i småstadsliv, han är ju underbar han. haha. sen hjälpte jag mamma med hennes dator lite & tog lite kort på hon & jessika :) sen hittade jag min egen kamera :p så nu blir dt förhoppningsvis fler bilder tagna :) vi kom inte hem föräns vid 23 & jessika somnade såklart i bilen, men vaknade då vi tog ut henne, så dt tog ett tag att få henne att sova, men nattningen skötte fredrik igår :) skit skönt kan jag lova.
nä nu ska jag ta med dottern min på promenad, för hon är väldigt sur & grinig. sen ska jag gå & sola :) sköntskönt.

puss


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0