Draft: Jan. 16, 2010



det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på nitonde i sjätte
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att man kunna älska någon såhär
du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
jag säger så mycket men, detta är sant
du är den jag alltid kommer älska & jag håller hårt i din hand
första sekund jag visste att du fanns, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och så länge du stannar vid min sida så struntar jag i allt annat.


JESSIKA FREDIN, hjärta, mitt allt.


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0