17 år

Jessika har sagt både mamma & pappa tidigare, fast ganska otydligt.
Men igår då vi låg i sängen så sa hon pappa 4 gånger i ett. "Pappa-pappa-pappa-pappa".
Blev lite förvånad eg. hon borde ju ha hört mamma många fler ggr eftersom hon bor med mig
& inte träffar pappa sin så väldigt mkt. men dt är ju roligt för han :)
men sen på kvällen då jag & fredrik åkte skoter i 30min så hade hon ropat på mig hemma hos hennes farmor.
& dt missde jag.. men som sagt, har hört henne säga dt tidigare, men dt var nog tydligare den här gången.

Idag när vi gick upp så plockade jag i ordning sen dammsög ja & vek tvätt.
Först kom david, sen daniel & ebba, & sen kom mor.
Då garnera jag smörgås tårtan & choklad tårtan.
Sen fika vi & prata lite.
Maria kom ett tag efter, & efter henne kom Jonas.
Efter att alla åkt hem så stannade iaf maria & jonas så nu kollar vi på tv & pratar lite
medans fredrik har fixat sin bil så att den fungerar igen. (äntligen).
& sen har han varit & kört skoter så tur att man har lite sällskap iaf.
Har varit en ganska tråkig dag, känns inet som att man fyllt år. inte alls.
Men smörgås tårtan vad jätte god, & choklad tårtan var okej, men dt blev för mkt sött.
& så hade mamma med sig en tårta som jag inte smakat av än, men dt kommer nog. ;)
så länge dt finns kvar kommer vi nog äta rätt mkt.

finns inte mkt att skriva om dagen, & jag har inte tagit några bilder.

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: klara/svar

Grattis :D

2010-01-03 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0