nattmål

"http://www.bloglovin.com/blog/1340261/linnafredin?claim=dramyjfbwu4">Följ
igår bestämde jag mig för att jessika ska sluta amma på natten.
hon tyckte minst sagt inte som mig.. hon protestera ända till 04-05 nån gång, fast jag klappade henne på rumpan, vyssja för henne & allt. men till slut så gjorde lite klapp på rumpan susen! :) vaknade 09 & gjorde morgon. men idag har jag inte gjort nånting alls, har varit såå slut. & dt har lillstumpan också varit, hon har gnuggat ögonen mkt idag. när jessika sov lunch låg jag i soffan & bara glodde. då jessika sov middag så la jag mig breve henne & sov jag med. så ingenting har blivit gjort, fast dt var mkt jag bestämt mig för att göra. t.ex gå ut på en promenad eftersom dt var 0 gradigt & så tänkte jag hälsa på min farmor. (nej, jag har fortf inte kommit dt.. jag skäms.) men imorn ska jag ta mig fan dit, jag börjar få panik nu eftersom dt var så längesen, & nu när jag är frisk så ska jag dit.

ikv har vi tittat på film med tobbe, tore & nathalie & svulla lite, för ovanlighetens skull :p men vi har faktiskt (iaf jag) börjat skärpt oss på veckorna med dricka & sötsaker, snart förstår ju jessika ännu mer & då kommer hon bli som oss, vilket inte är bra. haha. jessika har iaf vaknat en sväng nu inatt, lät henne ligga en stund medans hon bara smågnällde, men då hon börja bli riktigt sur så gick jag dit & gav henne lite vatten. & hon somna då om, men hon gnällde till lite efter ett tag, så tror knappast hon sover tungt. får väl se hur dt går :) hps iaf hon vänjer sig snabbt! väldigt längesen man fick sova en hel natt nu, längtar tills dt blir så. ska bli så skönt :) då kanske jag kommer i säng tidigare också? eftersom jag brukar känna att dt är värdelöst att lägga sig då jag blir trött runt 00 nånting eftersom jag vet att jessika ändå vaknar vid 01. för har jag då somnat så är jag bara ännu tröttare då hon vaknar & grinar, & då måste jag ha tålamod så dt är bäst att hålla sig vaken en stund till :) plus att jag kanske inte ens kan somna om om jag en gång har vaknat. dt kanske bara är en dålig ursäkt till att jag aldrig kommer i säng i tid, men dt är den ursäkten jag använder iaf. ;)

nä nu börjar dt svida i ögonen när jag sitter här, ett tecken på att dt är läggdags. ska bara kolla vad dt finns på tv först & vänta på fredrik som skjutsat tore & nathalie.

puss
hps ni får en bra natt, spec mammorna. :)

Det är inte vad du är som håller dig tillbaka,
utan det är vad du inte tror att du är

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Hur går det med nattmålen då? :)

2010-03-09 @ 09:04:53
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0