längesen

ja dt var ju ett tag sen jag skrev nu. har inte haft tid att sitta längre stunder vid dator för dt har varit så fint väder så vi har varit ute nästa hela dagarna :) riktigt skönt & mysigt har dt varit, men nu har dt mulnat till :/ tror jag ska hoppa över promenaden idag, inget fint väder som sagt & så finns dt massor jag skulle villa göra här inne när jessika somnat. :)
på em idag tror jag min älskade mamma kommer hit iaf, var ju ett tag sen man träffade henne nu igen..

jessika blir då bara större & större hon. alldeles för fort tycker jag då.
nu dansar hon liksom när hon sätter igång sin (irriternade högljudda) speldosa :) mamma tycker inte direkt lika mkt om den som hon gör, men eftersom dt är hennes leksak & inte min så får hon väl leka med den då :p
jag har filmat in henne då hon gör dt, & så fort jag förstår hur man laddar upp videoklipp så ska jag nog ladda upp dom. ;)
jag är fan i mig inte den smartaste jag e. haha.
jag har fått börja övningskört nu också, övade mest backning med bror förra måndagen, dt gick faktiskt bra. :) ska försöka få köra mer den här veckan.

Nu är jessika trött, så ska  lägga henne, sen ska jag ta & städa :)

puss
hps ni får en bra dag :)

lev ert liv som ni vill, troligtvis får ni inte leva 2gånger.

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Ja, det har varit väldigt fina dagar, längtar så mycket till våren!!!



Angående filmklipp. Ladda upp på tex. yotube :) Till höger om filmklippet står det "Bädda in", koden under där ska du KOPIERA! :) Sedan går du till bloggen, nytt inlägg, öppna rutan HTML och klistra in, uppdatera och spara! ;)



Enklare än vad man tror! :)

Lycka till!



Kram Emma & Viggo

2010-02-16 @ 10:19:54
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Sophia&Lydia

Tänkte precis skriva samma som ovanstående.. :) Enklare än vad man tror.. :)Sen den här sidan http://www.designadinblogg.se/ Är jätte bra att kolla in.. Där står det mesta.. :)

2010-03-09 @ 09:04:07
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0