skit bra dag!

idag vakna jag vid halv 8. Men jag fick inte gå upp för fredrik, så vi låg kvar till halv 9-9 & bara mös.
sen vart dt stressat eftersom vi skulle åka med morbror david & moster maria till hassela på marknad kl 10.
Men hann iaf. Fick byta blöja & klä på henne samtidigt som jag åt en macka & drack o'boy.
Men får skylla mig själv då jag låg kvar.
Köpte inget på marknaden, & jag tror vi var där max 1 timme. Men dt är rätt mysigt att åka dit.
Fick en kaffe av mamma & en halv pepparkaka & en halv lussebulle. haha.

Lillhjärtat har varit så snäll hela dagen, hon skrek i bilen på väg hem så vi fick stanna & klä av henne för hon blev så himla varm.
Men annars har hon nog inte gråtit nånting, & dt är ett mirakel!
Så när vi kom hem bjöd jag maria & david på tacopaj här hemma & sen har jag bara tagit dt lugnt.
Jag & Fredrik gjorde korv i ugn & hemmagjord pot.mos idag. riktigt gott =)
& så har vi handlat & myst framför en film lite.
men nu är dt bara jag & jessika här & han är hos dojje en sväng.
Skönt att få välja musik för en gångs skull! ;)

Trots en väldigt lugn dag & kväll är jag väldigt trött, så nu blir dt ett bad för stumpan, sen ska jag lägga henne.
Antagligen kommer jag somna med henne, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till så jag får träffa fredrik innan jag somnar :)

god natt!

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0