Världens bästa mormor & morfar <3

Började dagen med att åka till mormor & morfar & gratta moffen.
Var där i nån timme sen skulle fredrik till banken så måste fara.
Jag åkte hem & fixa i ordning här, fasen vilken skillnad dt är när fredrik är hemma!
Mkt mer saker, mkt mer disk.. bläää. fast jag är glad att han är hemma iaf :)
Mamma kom iaf & hälsa på :) vi åt lite glass & snacka.
Sen gick vi till säcken för att träffa dagmar & prata lite med henne, men vi kom 10 min försent.
Vi trodde dom stängde 14 så att vi hade mkt tid på oss, men dom stängde 13.30.
Drygt nu när jag äntligen kom iväg, men dt är som vanligt..
Ja iaf så vart dt bara till att gå hem igen då, & då somna jessika (y) hon har blivit mkt bättre på att sova på dagarna nu.
men efter att jag lagt henne i hennes säng så tog dt inte många min innan hon vakna igen.
Men dt var skönt så länge dt vara :)
Mormor ringde mig & berätta att hon & morfar har varit & köpt en kaffepanna till mig :D
DOOM ÄR JU BARA FÖR BÄST! <3

Annars har dt inte hänt nånting spec idag. Maria har varit hit & suttit vid datorn :p
jag & fredrik var ner till tvättstugan & kasta in tvätt, som nog ska hämtas alldeles strax.
hm, ja dt var nog min dag dt.
Blir nog inget spec ikv heller. ska upp & köpa potatis så jag kan koka & gör pot.plättar imorn innan tjejerna kommer :)
sen imorn kväll blir dt lite förfest här & sen bror =D ska nog bli bra.

Jessika & Fredrik, ni är allt.

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0