underbara dotter <3

Jag skrev en blogg men råkade ta bort allt så nu orkar jag inte skriva någon lång. -.-

idag hade vi iaf tvätttid mellan 13.16 & under den tiden gjorde vi inte så mkt.
Jessika var ute på en promenad först med farmor & efter att hon kommit hem & fått i sig
en slurk så tog moster maria med henne ut på en till prommis så jag kunna dammsuga lite :)

Jag har iaf världens underbaraste dotter!!
igår la jag henne visserligen 21.30 & hon somna först 23.30-24.00 någon gång,
men då vaknade hon inte förän 11.50 imorse heller :o
& bara 1 gång vaknade hon inatt för att äta, & då somnade hon på en gång.
HON ÄR UNDERBAR!

Ikv var vi hos mormor & åt middag & drack kaffe & åt tårta.
Efter någon timme där så åkte vi hemmåt.
Först skjutsade vi maria till tomas, sen skjutsa fredrik hem mig & jessika & han åkte till per-johan
för att köra dom runt runt på byn. Låter kul va?

Har försökt att få jessika att sova sen 21 nu, men hon har bara skrikit.
Vet inte alls vad dt är med henne..
Hon är så övertrött så dt är inte klokt, hon orkar knappt hålla upp ögonen.
Men nu har iaf moster maria kommit hit & håller mig sällskap.

nä nu läre jag sluta, fröken ropar!

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0