Min lilla dröm bebis <3

Jag ska börja med att  berätta att min lilla prinsessa har rullat över från mage till rygg :)
åååååh, dt går alldeles för fort!

Idag har vi som vanligt inte gjort nåt spec.
Vi låg & drog oss rätt länge på morgonen, & prata & myste. hon är ju så go då hon är nyvaken!
Sen gick vi upp & jag åt lite frukost & lillfia låg på lammfällen utan blöja.
Vilket hon älskar så länge hon får bestämma hur länge.
Vi har saknat fredrik som bara den, är tråkigt här utan honom. :( men bara 2 dagar kvar nu ca.
Vi gick & handla på em iaf, hade skrivit upp 4saker, men blev så pass mkt att jag knappt kunde bära kassen,
så då sakna man ju fredrik ännu mer :p haha.
Sen sov Jessika ute på balkongen en stund, eftersom dt stog still blev dt en kort stund.
Jag hann nätt & jämnt diska dt som stog framme innan hon vakna iaf.
Bjöd moster Maria på lunch, lax & pressad pot. & sen kom svärmor på middag, spaghetti & köttfärssås.
Även moster blev bjuden på dt.
Jessika har varit helt fantastisk hela kvällen! En riktig dröm bebis är vad du är :)
Runt 20 blev dt bad & Helena (svärmor) kollade på & busade med stumpan, & dt gillade hon.
Hon bara skratta & flina, inte dt minsta grin. Åååh en perfekt kväll helt enkelt!
Sen gick vi & mös ner oss i sängen, & hon somnade efter ett tag.
Nu saknar jag mitt lilla hjärta så himla mkt. Tror jag ska gå & lägga mig med henne.

Anna Jessika Märta Linnéa, jag älskar dig, nu & föralltid <3

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0