Jag tänker på dig pappa <3

igår var dt farsdag. Dagen var lång & deppig.
Tänkte så mkt på dig pappa..
Önskar du fanns här med oss.

I fredags var dt fest hos daniel. 30år.. ojoj. Hade kul! riktigt kul t.o.m.
Sluta väl mindre bra, men dt gör dt varje gång man hittar på nåt så. :p
Jag & Fredrik var hemma vid 03 & vakna inte förän 11.
& då villa jag ha hem min Jessika fort iaf..
Men vi hade lovat att följa med Kjell-Åke & hälsa på någon i Hög först.
Men efter dt åkte jag till svärmor & hämta min älskling.. oj så man kan sakna någon!
Vi åt middag där, skinkstek & pot.klyftor. så j*vla gott!
sen fick vi skjuts ner till lägenheten & vi gick in & myste en stund, sen gick vi & handla.
När vi handlat & var på väg hem träffade vi pappa hgustaf så vi stanna & prata lite med han.
Resten av kvällen tillbringades i soffan, förutom 2,5 timme som gick åt för att försöka få jessika att
sova i egen säng ^^ haha, hon är omöjlig. men dt gick till slut :)
Men sen gjorde jag baguetter med skagen & sallad riktigt skit gott!

På fm idag kom svärmor & ärtan (fredriks mormor's hund) över på kaffe.
Vi prata en stund sen gick dom hem igen & vi gick till bussen & åkte hem till mormor :)
här blir vi till imorgon.
Nä, nu ska jag gå & byta blöja på lillan sen prata med mor min & vänta på att moster maria ska komma hit.
Funderar på att baka nånting ikv också, problemet är att jag vet inte vad..

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0