En dag utan sömn.

Idag vakna hjärtat vid 07. Fast jag fick ligga & dra mig ett bra tag :)
runt 11 kom farmor Lisa & hämtade oss &så for vi till hennes syster i Ljusdal :)
pappa följde också med dit. Var riktigt trevligt :)
Efter nån timme där for vi hemmåt & då åkte vi & handla med farmor & sen följde vi med farmor hem
& ringde försäkringskassan för att kolla så jag inte tagit ut för många dagar.
Men dt visade sig stämma exakt, så nu är jag lugn igen :)
ringa själv på sånt där vägrar jag.. jag är skit dålig på att fatta mig på sånt där!
Försökte t.ex beställa kanaler igår, HA säger jag bara. att jag ens försökte...
Men efter en dag med ganska många nya ansikten blev jessika helt slut. 
& så fort vi stanna bilen så vakna hon, så hon fick bara sova små stunder så lillgumman vart väldigt grínig hemma hos farmor.
Så vi åkte hem med pappa & nu sover hon som en stock (tror jag iaf) fast jag lagt henne i hennes egen säng.
rekord bra!
Nä, nu ska väl jag försöka göra nån nytta medans hon väl sover.
Som att lista ut hur vi ska göra med kläderna.. Mina får inte plats nånstans :s

Nähe, nu är hon vaken. haha. jaja, ska väl ta upp henne då.

puss

 

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0