äntliten är älsklingen hemma igen!

Idag har jag & Jessika varit hos fredriks mormor & kollat på medans hon & helena har bakat.
Har varit riktigt mysigt, & när dt börja snöa vart dt nästan julkänslor.
Efter en hel dag där så kom fredrik äntligen hem :D som jag har längtat..
& jessika blev också glad tydligen, för hon lóg & skratta åt honom :)
efter lite kaffe & prat så gick vi hemåt i snön, myysigt. :)
synd bara att dt blåste rakt i ansiktet & att jag har hål i skorna.
Väl hemma & väldigt blöt om fötterna så var vi lata & inte orka göra någon mat,
som tur var hade jag gjort i ordning en matlåda åt mig själv till nån gång jag inte orka göra mat,
så den åt jag & fredrik åt en matlåda han hade kvar sen han hade jobbat så dt ordna sig fintfint.
Hade tänkt skura ikv, eftersom jag dammsög igår, men jag tror inte jag orkar dt ikv. har så ont i ryggen
så jag orkar nog inte så mkt ikv.

Ska försöka prata lite med släkten på mammas sida om en släktträff, dt hade mormor gillat :)
men dt är lättare sagt än gjort. har hittills frågat en kusin. haha.
jag har iaf morbror anders på min sida :D
får väl se hur dt går, men dt vore kul.

nä, ikv blir dt nog som sagt inte mycket gjort.
får räcka med dammsugningen för den här gången.
Ska gosa med jessika all night long ist :) & fredrik såklart.
imorn ska vi åka till moffen jonas & gratta honom ik efterskott med daim-tårta. :)

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0