13 juli 09

Idag har dt inte hänt mkt, inte nå nytta iaf.
Jessika sov för första gången med mormor, & jag sakna henne enormt mkt brevid mig. Men jag somna till slut & sov bättre än annars, mkt djupare iaf. så dt var behövligt. :)
05.50 kom skruttan in till mig & var hungrig, & då hade mormor redan bytt blöja så dt var bara att amma & sen sova igen, skönt!
Efter matning somna vi om, men vaknade ca 07 av att Jessika spyr, men jag var beredd den här gången fick upp hennes huvud rätt snabbt så hon fick inget på sig själv.
Så jag behövde bara byta kudde & somna om igen.
Vi gick upp vid 09 & gjorde lite frukost till mig & sen gick vi ut på en promenad.
Jessika somna & sov under hela promenaden, men hon vaknar, såklart, så fort jag ställer vagnen i skuggan.
Sen var hon minsann vaken.
Tog till slut bärselen & där somna hon nöjt.

Fick lite besök av mamma's gamla jobbarkompisar.
Jessika fick en rosa body & byxor, första gången hon får nåt som är rosa förutom en klänning av moster Birgitta tror jag :)
Åt lite paj & fika & prata skit & sånt där. :p

Nu ska jag försöka få äta lite middag innan hjärtat vaknar.
Men ska försöka skriva, om inte varje dag, så ofta jag hinner iaf. :)

puss

älsklingen


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Åhh, sså fin hon är!! ;D

2009-07-13 @ 19:11:55
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0