jag får helt enkelt skylla mig själv.

Igår drack jag någon öl medans fredriks mormor & moster hade lillafisan.
jag ångrar mig stort.
fan vilka skuldkänslor jag haft/har, & sen att man blev dålig var ju inte heller ett plus..
eftersom jag inte druckit på länge så tål jag ännu mindre än vanligt,
& så jag som är så smart drack rätt snabbt, så oj vad dålig jag blev.
gjorde iaf kväll 23.30 & åkte hem till svärmor & sov eftersom hon hämtat jessika tidigare
på kvällen. så då åkte jag hem dit & pratade med henne en sväng, sen gick jag & sov.
& mammas lilltjej vaknade vid 4-5 (trorja) & då hämtade jag henne inne hos svärmor så jag
fick snusa lite på henne :)
sen sov hon till 09, & då trodde jag dt var morgon eftersom dt är den tiden hon brukar vakna,
men icke(!) jag somnade om & vakna 12 av att svärmor ringde (hon hade åkt till jobbet).
så då gick vi upp. dt var behövligt! jag har en sån underbar dotter!! hon är så snäll emot mig,
även när jag inte förtjänar dt, som imorse.

sen dess har vi varit här hemma hos sväris & bara slappat & tagit dt lugnt.
har inte mått nå dåligt, bara varit lite sliten. trots att jag la mig runt 01 ;s
jag funderar iaf skarpt på att bli nykterist som mamma. jag hade haft dt roligare om jag inte druckit.
jessika har iaf varit jätte snäll idag, & lekt med sin julklapp hon fick av mig. en anka som sjunger
abc-låtar & så. den tycker hon om :)
vid 10 slutar helena så då ska hon skjutsa hem mig & jessika.
Eftersom jag inte har någon jacka har jag inte haft någon lust att gått hem i dt här vädret. fyyy.
jessika är iaf fortf pigg & ligger breve mig nu på sitt täcke hon har här hos helena & är glad,
så hon verkar inte villa sova än, & dt är väl bra. för somnar hon nu så kommer hon vakna då vi ska åka
hem & då blir dt nog svårt att få henne att sova igen kan jag tänka mig.

nu ska jag städa i ordning lite här så H slipper dt när hon kommer hem så sent.
skriver om julafton en annan kväll då jag kan ladda upp bilder därifrån också!
bjuder på en bild jag hittade på datorn :)
ha dt bra!

puss


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Ha inte dåligt samvete för att du drack. Första gången jag drack efter jag fått Lydia, drack jag också för fort och för mycket. Det är sånt som händer. :) Och tryck inte ner dig själv och säg att Jessika inte förtjänar dig.. Det leder inte till något bra.

Kram på dig!

2009-12-26 @ 23:31:20
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0