händelselös dag.

mammas gofisen <3



idag har jag inte gjort så mkt, fast städning & julpyntning stog på schemat.
Fast jag måste faktiskt säga att dt inte bara var mitt fel, utan jessika var fruktansvärt sällskapssjuk
idag, så hon krävde mkt mkt mkt tid.
Men jag kan ju inte säga att jag föredrog att ligga framför en film då hon väl sov. :p
men jag dammsög hallen, köket & sovrummet iaf. resten får jag ta imorn, + pyntningen.
Jag vill ha mkt mer tomtar & julsaker så jag får nå jul här. :/
har satt upp julgardiner i köket & v-rummet, resten ska jag låta vara som dt är.
Men får då inte till någon julkänsla ändå. men dt kan ju bero på att dt inte är nån snö & att dt är
så pass varmt fast dt är december. tråkigt!
Jag & Fredrik som längtat efter att få gå ut & åka pulka med jessika, :/

iaf så har dt ju inte hänt så himla mkt dom senaste dagarna.
Men nu jobbar ju fredrik i s-hamn så han kommer hem på kvällarna, så j-vla skönt!
Så nu kan jag äntligen mysa ner mig med honom alla dagar, greeat!

jaja, har inte så mkt att skriva här..

men på söndag eller tisdag blir dt ikea med svärmor.
Helst tisdag eftersom på vardagarna har jag inte många att umgås med eller mkt att göra,
förutom att städa då :p men dt är inte så roligt.
då köper jag förhoppningsvis de flesta julklapparna så jag slipper springa omkring i hudik, här finns ju ingenting.

nä, nu blir dt att småstäda lite sen blir dt nog sängen innan jessika vaknar & ska ha mat igen.

puss

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Ett enkelt sätt för att få lite mer julsaker är att t.ex torka apelsinskivor och dekorera med kanel runt om något ljus, eller hänga upp julkulor med en nål på gardinerna som inte är "juliga".. :)

2009-12-09 @ 07:29:07
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0