en skoter rikare

Inatt/imorse var jessika lite krånglig & gnällig. befarade feber, men hon lugnade sig emot fm så tog aldrig tempern.
Men då jag gav upp sömnen gick vi upp & gjorde middagen klar så att dt bara var att värmen den sen
eftersom vi skulle till stan en snabbis igen & sen åka till nico & gratta henne.

Runt 14 var fredrik till banken & nu är han numera en skoterägare.
Vet inte riktigt vad jag tycker om dt, men han verkar vara väldigt glad över den så jag ska inte vara någon glädjedödare :p
så ikv vet jag att jag kommer ha han på skotern ett tag iaf, & syster lika så. haha.
jag & jessika tar en lugn kväll hemma (som alla andra kvällar i princip) & kollar på tv nu en sväng innan dt är nattning på g.

Ja, iaf, efter att fredrik varit på banken åkte vi in till stan & jag handlade en liten present till nico & en nöd-klapp till syster.
Jag vet inte alls om hon vill ha det/den men hon får åka tillbaka med den enda fram till nyår, så dt är ingen fara.
Nu har jag iaf nånting att ge henne.
Sen åkte vi till nico, som fyller 21 år. grattis :)
Fast fredrik åkte & gjorde affärer med blommen han ist, (skoter-köpet), sen kom han & hämta mig efter kanske 2timmar.(?)

Blev inget godis bak för mig, men jag hps dt inte blir något förhinder imorn så jag kan göra dt då.
Vill ju ha nånting med mig till norrbo & bjussa på :) & rischoklad är ju såå gott.
Jag borde ju inte kunna misslyckas med dt tycker man....

den 15;de är dt iaf fest på bobygdagårn. alla är välkomna, if you just behave ;)

nu ska jag mysa med min lilla älskling medans hon väl är nöjd med att sitta ner.
sen får vi se hur snabbt hon somnar, somnar hon fort kanske vi tar en skoter tur medans maria är barnis,
annars får dt bli någon annan dag. :)

puss


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0