du borde hålla hårdare i den du påstår att du älskar..

imorse gick jag upp 9 & gjorde en tårta till bror,
sen har vi tvättat & sen åkte vi till bror & firade honom :)
grattisgrattis på 25-års dagen!
sen vart dt inte så mkt mer gjort idag, vi åkte lite bil så jessika fick sova lite,
hon är ju så himla dålig på att sova på dagarna så på kvällarna är hon så övertrött
så hon är omöjlig att somna.

& nu sitter jag här, men dt är bara en snabbis för jessika är inte på humör alls.
Men nu sitter hon själv i hennes matstol iaf :) en sån där man hänger på bordet så att säga.
hon är så söt så! (bilder längst ner)
imorn kommer gustaf & lisa hem från thailand, så ska förmodligen träffa dom. :)
annars inga speciella planer.

men kan iaf berätta att igår tog vi in granen & fredrik klädde den :)
såååå mysigt!
blir lite mer julkänsla av dt iaf :)
& så har vi invigt pulkan idag, jessika tyckte först dt var kul men efter ett tag sov hon :p
så jag tror den är godkänd av mammas lilla prinsessa!
Fast dt var lite kallt så dt blev bara upp till affären & till tvättstugan, sen blev vi inne. är ju nästan 30-
ute så.
Hoppas det är varmare imorn så vi kan ta en promenad :)

näe, nu ska jag gå & mysa med jessika medans hon är på humör för dt.
puss



•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0