dan för dopparedan.

jaha, då var dt julafton imorgon då. känns inte.
jag har försökt med allt, men får ingen julkänsla. idag blir dt iaf julmusik på högvolym, kanske man får in lite känsla då.

Idag har iaf fredrik varit till stan för att handla julklappar, tog över en timme för honom att få en p-plats lät dt som.
fyfan vad äckligt att att gå på stan idag. allra helst om man hade haft barnvagn.
Jag & Jessika har iaf varit på en promenad idag, vi gick till capricorn & köpte sista julklappen till ebba & sen
gick vi till ica & handla lite. Fasen vad med folk dt var, man kom knappt fram med barnvagnen.
Galet var folk är hänsynslösa!! dom flyttar inte sina korgar/vagnar/sig själva när man kommer med vagnen utan man måste
gå långa "omvägar" för att ta sig fram i affärer. Lika så utomhus för den delen.
Men nu ska jag inte säga att dt är alla, men många är så. men vissa är ruskigt trevliga & hjälper till :)
Samma på bussen förresten, vissa busschaufförer skyndar sig fram för att hjälpa, vissa är helt jävla tafatta & bara glor.
Fast vissa bussar klarar jag såklart att ta mig på själv med vagnen, men vissa är höga & då behöver jag  hjälp..
jaja, ska inte sitta & reta upp mig på sånt nu, jag skulle ju skapa julkänslor..

Jessika sitter iaf i sin babysitter, inte länge till den ska användas nu, hon sitter ibland själv i den, så man får vara på sin vakt.
Hon tittar iaf på tv'n, ibland skriker hon till, ibland gnäller hon, ibland skrattar hon. snacka om att hon verkar förstå
vad som händer på programmet.
Vi har just gjort rischoklad iaf som vi tänkte ta med till norrbo, fast problemet är att dt blev mkt mindre än jag trott så jag måste upp & handla igen. greeeeeeat!
ska först fråga fredrik hur långt han har kommit så kanske han kan svänga in & köpa, jag vill helst slippa att gå på affären igen.
Så jag ska göra fler godisar, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, plocka & dona lite blir dt väl.

Ikv blir dt iaf antingen att åka skoter eller spela bingolotta. jag röstar på skoter!
fast helena (fredriks mamma) jobbar fram till 19 så vi får se hur kallt dt hunnit bli då eftersom hon är den enda barnvakt jag
har, om inte Jessikas farmor är sugen på att ha henne en stund efter att hon jobbat klart då :)

julafton kommer på ett ungefär se ut såhär för oss iaf;

på morgonen (runt 09-10) åker vi till helena på julfrukost :)
sen öppnar vi nog lite paket där, jag vet nämnligen att jessika har fått en hel del ifrån henne, haha.
sen åker vi till mamma/mormor & förblir där.
& ett stort plus är att ebba blir med oss i  år! gud vad jag är glad för dt..
fasters älskling vad jag saknar henne!

nä, nu ska jag vänta in fredrik som skulle köpa chokladen åt mig, gopojken min :)
sen ska jag göra mer godis.
men medans jag väntar ska jag & jessika goooooosa!

GOD JUL!


mammas nakenfis :) & vår "jättefina" gran. haha.


nästan alla är till jessika från mig & fredrik :)
nästan alla paketen är till jessika från mig & fredrik :)
rätt dålig bild, ser inte dom som ligger bakom.



mammas duktiga tjej sitter i tvättkorgen :) men var lugn, vad rentvätt i den.
mammas ssötnos! <33333

åh vad jag älskar dig.


dom ser inte spec goda ut, men dt är dom jag lovar :)


min skruttfia. Nu är hon för stor för den här eg. man måste sitta breve &
hålla koll, annars vet man aldrig vad hon gör.


såhär ligger jessika i mammas knä just nu :) enda sättet att få göra klart inlägget. :p


<33333333333

lägger in fler bilder efter julafton :) då ska ni få se väääärldens sötaste tomtenissa :)

•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: ida krantz

vilken mysig bild med Jessika och granen! :)

Hon är så lik dig!

2009-12-23 @ 18:44:39
URL: http://idahkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0