blä för stan.

Idag när vi vaknade gick vi ut på en liten promenad till torget & till banken eftersom fredrik är sugen på att köpa skoter.
Nu kommer han alltså vara ännu mindre hemma om dt ens är möjligt.
Sen gick vi hem & gjorde oss i ordning sen for vi till stan för att jag skulle handla dom sista julklapparna.
Blev till mini-bror (david) men inte till maria som dt var tänkt, jag orkade helt enkelt inte.
blev som himla less. så jag tror jag ska ta henne imorn då fredrik ändå ska in & lämna sin hyrbil, eftersom han fick tillbaka sin idag :)
Så fredrik är ute & slirar runt lite, lill pojken min, medans jag städar toaletten. låter dt rättvist? :p
men snart kommer han väl hem, så ska göra klart toaletten & hoppa in i duschen sen ska vi kolla på film & ha mys kväll bara.

ja, imorn blir dt som sagt stan, & efter dt blir dt att åka till nico & äta upp hennes tårta eftersom att hon fyller 21år,
grattisgrattisgrattis!!
men innan jag ska åka dit ska jag göra lite godis har jag tänkt :)
tänkte starta med rischoklad som är jätte-lätt, får se om jag gör nånting mer komplicerat också.
jag & fredrik äter ju aldrig upp dt jag bakar, så känns onödigt egentligen, men dt är ju så kul. :)

näe nu läre jag väl fortsätta med städningen medans jessika sover & fredrik är borta så jag har tid att mysa med han när han kommer. :)
men tänkte iaf lägga in lite bilder sen middagen & sen hon satt själv i fottöljen ikv m.m :)


jessika i sin nya klänning :)


stor tjejen sitter själv :)

s
posarn! :)





en ledsen jessika :(


men dt gick snabbt över :)



hamnade lite i oording & sådär men dt bryr jag mig inte om.
nu blir dt duschen.
puss


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Åh, fina bilder och så stor hon blivit..



Haha, men vet du vad.. Baka det du vill sedan ger du bort i julklapp till mamma din, farmor/mormor osv osv.. Det gör jag med allt jag bakar haha! Super bra! (Y)

2009-12-22 @ 10:34:39
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0