6 månader <3

har varit världens dåligaste helg för mig!
Fast vi fira ju jessika's 6månaders dag igår,
vi gjorde fot- och handavtryck på en canovas jag köpt, gick inte så bra eftersom hon gled runt i färgen :p
min älskade gullunge erdan ett halvår. känns inte som att dt var så längesen jag åkte in på bb. shit vad tiden går.
& så fick hon vara lite uppklädd igår då, en ny klänning jag fått utav min f.d mattant i frigge & så leggins. :)
hon var så snygg så!

Igår sov jessika först lunch runt 11-12 i ca 1½ timme, & middag vid 17 ungefär lika länge.
Riktigt skönt att få lite extra ledig tid :) annars är hon ju vaken i stort sett hela dagen.
Ska försöka göra så idag igen, för nu sover hon lunch, får se hur dt går med middagsluren för runt halv 4 ska vi
på middag hos svärmor, då läer hon väl inte sova antar jag.
Sen vid 18 blir dt kanske kyrkan, fredrik har ju faktiskt trots allt lovat mig att åka tid :)
jag tycker dt är mysigt att gå på konserten nu vid jul, då får jag förhoppningsvis julkänsla iaf!

nä nu medans jessika sover ska jag väcka fredrikus & försöka röja här, ser förjävligt ut minst sagt.
Sen tror jag nog att pappa & farmor vill komma & träffa lillhjärtat efter att dom varit i thailand i nästan 2v. :) får väl se vad dom säger.

puss

gick inte så bra, men någon fot & hand blev skaplig iaf.

för att vara 6månader är hon en duktig konstnär tycker iaf jag :)


•För att få fetstil: *din text*
•För att få understruken text: _din text här_


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Åh, jag gör också sånna där som jag sedan hänger upp i matsalen.. en för 2 månader, 6 månader, 8 månader och 10 månader Ska snart göra en till. :D



Hoppas att det håpller i sig med att hon sover på dagarna.. Blir ju mycket skönare för dig plus att dom brukar sova bättre på nätterna också. :)

Kram

2009-12-22 @ 10:40:08
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Jag vill bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress eller URL:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0